OPPO Reno 14: între modă, tehnologie și poveste vizuală
OPPO Reno 14: între modă, tehnologie și poveste vizuală Lansarea națională a seriei OPPO Reno 14 a fost mai mult decât un eveniment – a fost o experiență multisenzorială în care tehnologia, moda și arta au fuzionat într-un spectacol al creativității. Sub conceptul „Technology meets self-expression”, echipa noastră a orchestrat […]
Lansarea STIHL Power Tools Oradea – comunicare corporate la nivel european
Lansarea STIHL Power Tools Oradea – comunicare corporate la nivel european Deschiderea oficială a primei fabrici STIHL din lume dedicate exclusiv echipamentelor alimentate cu baterii din octombrie 2025 a transformat Oradea într-un reper al inovației europene. Echipa Raspberry Communication a asigurat o strategie integrată de comunicare și coordonare media care […]
RFI & ENTR – Conexiune strategică
RFI & ENTR – Conexiune strategică Context & provocareRFI România și ENTR fac parte din același ecosistem european de media, dar vorbesc cu voci diferite și complementare. RFI este o instituție media consolidată, cu un public larg (18–54 ani), interesat de informații de calitate, cultură, gastronomie, muzică și afaceri internaționale. […]
OPPO & OnePlus – PR creativ, evenimente de impact și strategie de influenceri
OPPO & OnePlus – PR creativ, evenimente de impact și strategie de influenceri Context & provocareÎntr-o piață aglomerată, în care lansările de smartphone-uri au devenit o rutină, diferența nu o mai face tehnologia, ci modul în care o comunici. Pentru OPPO și OnePlus, provocarea a fost clară: cum transformi un […]



