Managing Partner // ilinca.d@rcomm.ro
Îmi plac poveștile, îmi place diversitatea și asta m-a împins către munca în agenție.
Cu peste 15 de ani de experiență în strategie de marketing, am gestionat branduri internaționale puternice (ARISTON, BOSCH, CHAFFOTEAUX, ELCO s.a). care activau pe piețe complexe. În mediul corporatist, am dobândit o solidă experiență în B2C cât și B2B, și am dezvoltat sute de campanii de comunicare integrând tehnici de comunicare ATL, cât și BTL. Ulterior, am decis că este timpul să trec de cealaltă parte a baricadei, de la client la agenție. Pe lângă experiență acumulată, marele meu atu este ca am stat în “scaunul” clientului foarte mulți ani. Eu pot înțelege că “povestea” lui are reguli, restricții de buget și timp și că trebuie să se integreze perfect în universul său de business.
Astfel, eu cred în povești pragmatice și nu îmi plac “fundițele” care nu spun nimic.
Managing Partner // simona.g@rcomm.ro
Cu o experiență de peste 15 ani în relații publice, marketing și mass media, am privit clientul din toate perspectivele. De la jurnalist, PR Specialist în agenție full service și Marketing Manager în companie multinațională, am avut perspectiva comunicării și a marketingului din toate direcțiile. De asemenea, lucrând în medii multiculturale, atât în România cât și în lume, am învățat că orice colaborare are la baza o deplină cunoaștere a clientului, a nevoilor acestuia și a tool-urilor pentru a-i oferi cele mai bune rezultate. Iar echipa și oamenii cu care lucrezi sunt cel mai de preț lucru.
De-a lungul vremii am strâns experiență în strategii de comunicare B2B și B2C, bazate pe campanii de PR & marketing derulate pentru companii care
activează în domeniul retail / home & deco / construcții / consultanță / IT&C și nu numai.
Sunt un marketer pasionat de KPI-uri și cred că măsurarea rezultatelor este, până la urmă, ceea ce încheie un proiect de succes, plecat de la o idee inovativă și relevanță.
Social Media and Digital Manager // andreea.c@rcomm.ro
Cu peste 10 ani de experiență în domeniul digital, sunt pasionată de crearea strategiilor de social media care nu doar că atrag atenția, ci și generează rezultate măsurabile. La Raspberry Communication, coordonez și implementez campanii online eficiente, transformând brandurile în povești captivante și autentice.
Expertiza mea acoperă de la gestionarea platformelor sociale și content marketing până la publicitate digitală și analiză de performanță. Într-o lume în continuă schimbare, mă asigur că fiecare strategie este adaptată tendințelor actuale și nevoilor specifice ale clienților.
Cred cu tărie că în spatele fiecărui brand de succes se află o poveste bine spusă și o comunitate implicată. De aceea, îmi propun să aduc valoare fiecărui proiect prin creativitate, strategie și inovație digitală.
PR Specialist // monica.h@rcomm.ro
Scufundătorii din Delos erau faimoși în Grecia Antică pentru capacitatea lor de a sta sub apă minute în șir, fără butelii de oxigen. Sub o formă adaptată, un astfel de scufundător sunt și eu, fiindcă plonjez în PR de peste 5 ani și îmi confirm mereu că, în fapt, e despre cât curaj ai să accesezi provocarea și să rămâi ancorat în ea, astfel încât să o cucerești. Dacă primul „date” cu domeniul l-am avut la client, în industriile telecom și media, am decis ca al doilea „date” să fie cu agenția. Merg pe principiul „First-hand experience is better than second-hand knowledge”. Am încredere în proces și în explorarea acelor insight-uri sociale, generatoare de aha moments, în timp ce creativitatea deschide calea unei execuții memorabile.
Sunt îndrăgostită de povești și de cum se întâmplă oamenii, iar în timpul liber sunt fie hai-hui pe munți, fie la cafenea, dând shoturi de ghimbir.
Traduc emoțiile prin cuvinte și cred că realitățile pulsează în povești, mai ales când vorbim despre realitatea unui brand curios și dornic să își escaladeze potențialul.
- // -
-
Social Media Specialist // elena.b@rcomm.ro
Când am ales să studiez antropologia la licență, mulți au crezut că mă pregătesc să devin arheolog. Din categoria “pe aproape, dar nu chiar”, dorința mea reală a fost să înțeleg oamenii dincolo de aparențe, pentru a le putea spune povestea sincer și autentic. Astăzi, fac același lucru din rolul de Social Media Specialist: descopăr identitatea unui brand, îi conturez povestea și o dau mai departe celor care au nevoie de ea sau celor care sunt curioși să o afle.
Deși m-au atras dintotdeauna basmele și cărțile SF, în marketing e loc doar pentru adevăr, spus, însă, în cel mai fantastic mod cu putință.
Mă inspir din viață în toate formele ei și mă bucur că am libertatea de a-mi urma imaginația oriunde mă poartă. Uneori, chiar și la propriu, când îmi potolesc furnicile din talpă prin vacanțe și drumeții.